annanordstrom

Direktlänk till inlägg 6 januari 2013

Önskat inlägg. ( Om mig själv )

Av Anna Nordström - 6 januari 2013 21:06

Anna heter somsagt jag,

1999 4 maj kom jag till i denna värld,

Jag är alltså 13 år men fyller 14 om ca 4 månader ! :)

Jag bor i en liten by såkallad Vingåker,

Mina föreldrar är skillda, men jag bor hos min mamma här i vingåker, då Pappa bor lite var som helst hah.. ;)

Jag går i skolan här i vingåker, ( önskar man kunde slippa den xd )

På fritiden gör jag inte så jätte mycket, Är med kompisar, fotar lite så,

Jag är nästan upvuxen på landet där vi hade hästar också,

Jag älskar o rida, men är också rädd för det! haha,

Jag har tränat Tennis, men sluta för vi gjorde samma sak varenda gång xd

Jag har 5 syskon, 2 systrar som är 21 & 23, 3 bröder som är 9,11,15 ,

Min blogg består nog mest av foton och vad jag gör på min fritid !

Självklart är det helt okej att fråga om ni vill veta något mer om mig.!

Kommentera gärna den så hörs vi i nästa inlägg :)

pusss<3

           



 
 
Cornelia

Cornelia

7 januari 2013 16:40

Du kanske inte bryr dig ett dugg om vad jag skriver men är värt ett försök iaf.
Jag lovade dig en sak när vi blev bästisar : Att jag aldrig kommer släppa taget om dig eller förlora dig som vän/syster/bästis och allt sånt!
Jag svek dig och tro mig det var inte bra!
Det kanske inte märks att jag har saknar dig men när jag tittar tillbaka på våra minnen så mår jag inte bra skulle inte ha släppt taget om dig!! det kanske är försent att skriva det här men saknar dig riktigt mycket Anna. Jag tänkte att helgen då du och jag åkte ut till min mormor och morfar skulle bli ett bra minne och så det vart det ju men jag förlora dig efter det.
Skulle inte har suttit vid datan eller bloggat något alls jag skulle ha vart med dig mer.
Förlåt mig Anna!
Jag har vart en idiot.
Jag kanske förtjänade det här.
Men jag saknar dig så mycket!
Går inte att förklara hur mycket!, Bråket mellan mig och Emelie skulle inte ha gått ut över dig!
Kan du någonsin förlåta mig?
Förlåt mig!!!!!
Miss you my sister!

http://www.korren.bloggplatsen.se

Anna Nordström

30 januari 2013 14:11

Skiter i vad du skriver.
Vill du mig något prata face2face istället.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Nordström - 1 maj 2013 15:15

Devote ett tag.  Så jag kommer inte vara aktiv här utan på bloggen jag har där.  Tills jag vet om jag vill ha blogg på devote eller inte. när jag bestämt mig kommer jag antingen ta bort den här, eller spara den.   så besök denna om ni vill ve...

Av Anna Nordström - 28 april 2013 21:22

Hejsan hoppsan! tänkte berätta snabbt om min helg. Fredags var jag hemma från skolan. Fy Aanna. Jag gjorte inte mycket, Läste en del noveller och lyssna på depp musik. haha, mitt sätt att må bra c: Men runt typ 3-4 där emallan kom Alexandra h...

Av Anna Nordström - 27 april 2013 13:34

Ja men Hejsan! Haha, detta är ett snabbt inlägg men tycker det är bättre en att ni inte får något alls som det brukar vara.. Som ni såg i andra inlägget gick jag ju till Emelie igår med Ebba! Jag och Ebba sov där osv. Vakna kl 4, asså på morg...

Av Anna Nordström - 26 april 2013 17:03


Sitter just nu och är lite med Alexandra. Eller okej, Hon springer runt med mina små bröder haha! Men om en halvtmme dra jag iväg till Emelie,Och Ebba är också där! Vi ska sova där. nice! Sen imorrn måste jag hem runt 12-1 där nångång. Har ...

Presentation


Halloj!
Mitt namn är Aanna, Och jag är född 99 !
Här läser ni från allt mellan himmel och jord :)
Mina intressen är att vara med djur och vänner,
Musiken är mitt liv,
Jag ÄLSKAR Ulrik Munther hihu :)
Men ja läs mer för att få reda på mer :)



Fråga mig

4 besvarade frågor

Ulrik Munther Noveller :)

Länkar

Omröstning

Hur gamla är ni som läser mig blogg?
 9-11
 12-13
 14-15
 16-18
 19-25

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Senaste inläggen

Muspekare

Free Anna Cursors at www.totallyfreecursors.com

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards