annanordstrom

Alla inlägg den 3 mars 2013

Av Anna Nordström - 3 mars 2013 23:22

Vendela's
1. Hur började Cornelias och ditt bråk?=asså vi bråkade inte?
2. Varför bråkade ni?= -
3. Hur många gånger har du och Cornelia bråkat? = inte vet jag jag räknade inte xd
4. Saknar du henne? =!NEJ
5. Kommer du någon gång bli vän med henne igen? = Nej.!!!!
Malin Widström's
1.vad tycker du om mig? Du är hur fin o snygg som helst, och bäst! Jag saknar dig sötis :*
2.din största dröm= Att få vara med Ulrik Munther en hel dag själv,
3.din Allra bästa vän?= Bellllla
Linn's
1. Säg 10 saker du skulle ta med dig till en öde ö= 1.Vän2.mat 3 vatten o sånt 4. Tändare man kan Göra eld med5.kuddeotäcke 6. Typ yxa eller såg xd 7. Mobilen 8. TÄLT 9. BÅT 10 något annat viktigt.
2. Hur många bloggar läser du?= ingen anning haha:)
3. favorit låt just nu?= Tell the World I'm here med ulrik munther :)
4. Vad hatar du?= Falska människor. Skolan.
5. Kan du tipsa om en del bloggar du tycker är bra? Jadå, gör det i ett annat inlägg :)
6.Vad var värst under 2012?= måste nog varit att Farfar dog..
7. Jag älskar din blogg ! <3= aw Tack <3
Josefin's
1. Kan du tipsa hur man får många läsare? Asså, sprid din blogg, kommentera andras, skriv det läsarna vill läsa osvosv
2. Kan du inte börja med Video bloggar? = nej
3. Beskriv dig själv med ett ord.= Blyg
4. Vloggar du på yb? = jag gjorde videos där typ men tog bort alla..
Lägg inte ner bloggen, jag älskar den :! <3= aww Tack <3
Hanna's
1. Thé eller Mjölk? = vintern är det nog the men på sommaren mjölk helst men båda :)
2.Hund eller katt?= BÅDA :)
3. Mörk gröna äpplen eller Röda?= gröna
4. Favorit mat?= snabb mackaroner med salt o rostad lök. Och pommes med bea sås :D
5. Choklad eller vanilj muffins? = choklad muffins
6. Kan du baka? = jadå :)
Kram<3
jennifer's
1. hur är det mellan dig och cornelia?= jävla tjat om henne. VI ÄR INTE VÄNNER O KOMMER ALDRIG ATT BLI DET HELLER.
2.hur många kompisar har du?= räknar dom inte.
3. hur många djur har du? 8

Kommer en del 2 också :)

Presentation


Halloj!
Mitt namn är Aanna, Och jag är född 99 !
Här läser ni från allt mellan himmel och jord :)
Mina intressen är att vara med djur och vänner,
Musiken är mitt liv,
Jag ÄLSKAR Ulrik Munther hihu :)
Men ja läs mer för att få reda på mer :)



Fråga mig

4 besvarade frågor

Ulrik Munther Noveller :)

Länkar

Omröstning

Hur gamla är ni som läser mig blogg?
 9-11
 12-13
 14-15
 16-18
 19-25

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Senaste inläggen

Muspekare

Free Anna Cursors at www.totallyfreecursors.com

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards